Antalya’nın Serik ilçesindeki Regnum Carya Golf Kulübü sahasında ilk kez düzenlenen turnuvada Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş taraftarları aynı organizasyonda buluştu. Türkiye Golf Federasyonu’nun eski yönetim kurulu üyesi Recep Turan’ın da yer aldığı turnuvaya toplam 30 golfçü katıldı. Farklı takımlara gönül veren sporcular, sahada rekabet ederken saha dışında ise dostluk ve centilmenliği ön plana çıkardı. Organizasyon, taraftarlar arasında bir araya gelme ve kaynaşma fırsatı sundu.

"Amacımız dostluk ve barış"
Regnum Carya Golf Kulübü Genel Müdürü Hasan Ceylan, organizasyona gösterilen ilgiden memnun olduklarını belirterek,
"Üç büyük takımın taraftarlarını bir araya getiren golf turnuvasını gerçekleştiriyoruz. Amacımız futboldaki heyecanı ve mücadeleyi golfte de yaşayabilmek. Turnuvamızın en önemli amacı barış, mücadele ve dostluktur. Üç takım taraftarının kardeşçe bir araya gelerek çok güzel bir organizasyon yapabileceğini gösterdik. Önümüzdeki yıllarda bu turnuvayı daha da büyüterek Türkiye genelinde gerçekleştirmeyi planlıyoruz"
dedi.




