Antalya'nın Serik ilçesinde dün akşam saatlerinde meydana gelen ve sürücüsünün hayatını kaybetmesiyle sonuçlanan feci kazanın ardından sürücünün son paylaşımı ortaya çıktı. 23 yaşındaki Burak İpek'in hayatını kaybettiği trafik kazasının ardından genç sürücünün sosyal medya hesabındaki son paylaşımı gündem oldu. İpek'in, kazaya karışan otomobiliyle ilgili yaptığı paylaşım, ölüm haberinin ardından yürekleri burktu.
Otomobil elektrik direğine çarptı
Kaza, D-400 kara yolu üzerinde, Serik ilçesi Merkez Mahallesi Antalya Caddesi'nde dün saat 23.00 sıralarında meydana geldi. Burak İpek'in kullandığı 07 BBE 351 plakalı Volkswagen Polo marka otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak yol kenarındaki aydınlatma direğine çarptı. Çarpmanın etkisiyle araç adeta hurdaya dönerken, yerinden kopan motor yaklaşık 30 metre savrularak işçilerin kaldığı barakanın içine girdi. Olay yerine sevk edilen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırılan Burak İpek, doktorların tüm müdahalelerine rağmen kurtarılamadı.
"İçeride olsaydım benim de canım gidecekti"
Kazanın ardından konuşan iş yeri sahibi Mehmet Çelik, büyük bir facianın eşiğinden dönüldüğünü belirterek,
"Allah annesine babasına sabır versin. Genç bir can gitmiş, çok üzgünüz. Normalde bazı geceler gelip bu konteynerde yatıyordum. Kazanın olduğu an şans eseri burada değildim. Eğer içeride olsaydım o motor üzerime gelecekti ve benim de canım gidecekti"
dedi.
Son paylaşımı duygulandırdı
Kazanın ardından Burak İpek'in sosyal medya hesabındaki son paylaşımı da ortaya çıktı. Genç sürücünün, hayatını kaybettiği otomobilinin görüntülerini hüzünlü bir şarkı eşliğinde paylaştığı görüldü.
Paylaşımda,
"Kaza yapmış araba gibiyim; bakıp bakıp iç geçiriyorlar ama hiç kimse 'Hadi gel şunu toparlayalım' demiyor"
ifadelerinin yer alması, kazanın ardından sevenlerini duygulandırdı.
.