Antalyaspor, kulübe maddi destek sağlamak ve geleceğe yönelik projelere katkı sunmak amacıyla yeni bir kampanya başlattığını duyurdu. Kulüp tarafından yapılan paylaşımda, "Bu Şehir, Bu Arma, Bu Sevda Bizim!" sloganıyla taraftarlara destek çağrısında bulunuldu. Yapılan açıklamada, kampanyanın başlangıcını Antalyaspor Kulübü Başkanı Mustafa Ergün ile yönetim kurulu üyelerinin yaptığı desteklerin oluşturduğu belirtildi.
Yönetim 500 koltuk satın aldı
Kulüpten yapılan açıklamada,
"Antalyaspor için başlattığımız destek kampanyasının fitilini Başkanımız Mustafa Ergün ve Yönetim Kurulu Üyelerimiz toplam 500 koltuk satın alarak ateşledi. Şimdi sıra büyük Antalyaspor Ailesi'nde! Antalyaspor'un geleceğinde senin de yerin olsun. Adınız, desteğiniz, sevginiz Antalyaspor tarihine yazılsın"
ifadelerine yer verildi.
Kampanya kapsamında toplam 30 bin koltuğun sahiplerini beklediği belirtilirken, destek olmak isteyen taraftarların koltuk başına 50 bin TL bağış yapabileceği aktarıldı.

İsimler stadyumda yer alacak
Kampanyaya katılan taraftarlara çeşitli ayrıcalıklar sunulacağı ifade edildi. Destek verenlerin isimlerinin stadyumda ve dijital platformlarda yer alacağı, ayrıca maç günü ayrıcalıkları ile kulübe özel etkinlik ve davetlerden yararlanabilecekleri belirtildi. Kulüp yönetimi, kampanyanın Antalyaspor'un mali yapısının güçlendirilmesine ve gelecekteki hedeflerine katkı sağlamasını amaçladıklarını vurgulayarak tüm kırmızı-beyazlı taraftarları destek olmaya davet etti.





