Asayiş

Antalya'da motosikletini bırakıp kaçtı: Cezadan kaçamadı!

Antalya'nın Manavgat ilçesinde ihbara giden polis ekibini gören motosiklet sürücüsü, aracını bırakıp kaçtı. Yapılan incelemede hacizli olduğu belirlenen plakasız motosiklet nedeniyle sahibine toplam 49 bin 965 TL idari para cezası uygulandı.

Loading...

Abone Ol

Antalya'nın Manavgat ilçesinde polis ekiplerinin bulunduğu noktaya yaklaşan motosiklet sürücüsü, ekip aracını fark edince motosikletini bırakıp hızla uzaklaştı. Trafik ekiplerinin yaptığı denetimde motosikletin plakasız olduğu, muayene ve sigortasının bulunmadığı ortaya çıktı.

Polis ekibini görünce kaçtı

Olay, Antalya'nın Manavgat ilçesine bağlı Emek Mahallesi 3019 Sokak'ta, Dostluk Parkı yanında meydana geldi. İhbar üzerine bölgeye giden polis ekiplerini gören kimliği belirsiz bir kişi, kullandığı motosikleti olay yerinde bırakarak kaçtı.

Motosikletin hacizli olduğu tespit edildi

Bölgeye sevk edilen Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, motosiklet üzerinde inceleme gerçekleştirdi. Yapılan kontrolde motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, ayrıca plakasının takılı olmadığı, muayenesinin ve sigortasının bulunmadığı belirlendi.

Toplam 49 bin 965 TL ceza kesildi

Denetimler sonucunda motosiklet sahibine, plakası olmasına rağmen plaka takmamaktan 46 bin TL, muayenesiz araç kullanmaktan 2 bin 719 TL ve sigortasız araç bulundurmaktan bin 246 TL olmak üzere toplam 49 bin 965 TL idari para cezası uygulandı.

Motosiklet yediemin otoparkına çekildi

Öte yandan motosiklet, ekipler tarafından yapılan işlemlerinin ardından bağlanarak yediemin otoparkına götürüldü.