Partilerinden istifa eden Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, AK Parti'ye katıldı. Üç belediye başkanı, AK Parti Genel Merkezi'nde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katılarak partiye geçiş sürecini tamamladı. AK Parti Genel Merkezi'nde gerçekleştirilen programda belediye başkanları partililer tarafından karşılandı.
Rozetleri Cumhurbaşkanı Erdoğan taktı
AK Parti'ye katılan üç belediye başkanının rozetleri Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından takıldı. Tören sırasında Erdoğan, yeni katılımlarla ilgili değerlendirmelerde bulundu. Cumhurbaşkanı Erdoğan,
"Bugün yeni belediye başkanlarımızı bağrımıza basıyoruz. 'AK Parti'ye hoş geldiniz' diyorum"
ifadelerini kullandı.
İl Başkanları Toplantısı'nda duyuruldu
Katılım süreci, AK Parti'nin Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı kapsamında kamuoyuna duyuruldu. Böylece Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan resmen AK Parti saflarına katılmış oldu. Söz konusu katılımlar, siyasi kulislerde dikkat çekerken, toplantının öne çıkan gelişmeleri arasında yer aldı.