Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) amatör futbolda dijitalleşme hamlesi, ilk kez Antalya’da uygulamaya kondu. TFF Amatör Futbol Direktörlüğü tarafından hayata geçirilen dijital lisanslama sistemi, U13 Ligi kapsamında bugün Antalya’da başarıyla denendi.

Futbolun dijital çağa uyum sağlaması adına atılan bu önemli adım, Antalya’da büyük ilgi gördü. 116 takımın katıldığı organizasyon, lisans işlemlerinin tamamen dijital ortamda yapılması açısından bir ilk olma özelliği taşıyor.

TFF Amatör İşler Kurulu Başkanı Selçuk Azeri, TFF Amatör Futbol Direktörü Zafer Şen, Amatör Futbol Müdürü Mustafa Burak Gülpınar, Antalya Bölge Temsilcisi Sibel Bal ve İl Temsilcisi İsmail Şener, organizasyonu yerinde takip ederek süreci değerlendirdi.

TFF Yönetim Kurulu Üyesi Ural Aküzüm, dijitalleşmenin amatör futbolun geleceği için büyük önem taşıdığını vurgulayarak şu açıklamalarda bulundu:
"Amatör futbol için çok büyük önem taşıyan dijital lisansın bugün ilk adımını attık. Amatör futbolun önemli yöneticileri de projeyi yerinde gözlemlemek, takımlarla ve hakemlerle birebir görüşmek için Antalya'da projeyi takip etti. Eksiklikleri hızlıca belirleyip iyileştirerek bu önemli dönüşümü hızlıca liglere uygulamak istiyoruz. Türkiye'nin en büyük futbol topluluğu olan amatör futbol ailesi, artık çok daha fazla şekilde göz önünde olacak ve liglerimizin kalitesi yükselecek."





